.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ شرکت مخابرات مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز+ توضیح ضروری ما
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " 2020 ؛ نیست نیست! قطع اینترنت پرسرعت و مشتری مداری از نوع مخابرات مازندران ! " در شمال نیوز، توضیحاتی از سوی روابط عمومی شرکت مخابرات مازندران ارسال شد که درج می گردد.

شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان " 2020 ؛ نیست نیست! قطع اینترنت پرسرعت و مشتری مداری از نوع مخابرات مازندران ! " در شمال نیوز،توضیحات کوتاهی از سوی روابط عمومی شرکت مخابرات مازندران ارسال شد که درج می گردد.


مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز 


با سلام پیرو درج خبری در پایگاه خبری شمال نیوز در خصوص قطعي ديتا و اينترنت پرسرعت شرکت مخابرات مازندران به اطلاع میرساند: طي چند روز اخير، به جهت بهينه‌سازي نرم‌افزار ارتباط با مشترکين (CRM) که با افزايش تعداد مشترکين و پهناي باند از ظرفيت پاييني برخوردار بوده لذا پس از بروز مشکلات و ضرورت به‌روزسازي نرم‌افزار مذکور و ايجاد امکانات جديد، اين ارتقاء سامانه طي دو روز عملياتي شده و در ساعت 18روز دوشنبه 27مهرماه 94 خاتمه يافت. ضمنا عدم اطلاع رساني از قبل به دليل عدم پيش بيني زمان بروز مشکلات بوده است.

توضیح ضروری شمال نیوز :

علی رغم اعلام  آنچه شرکت مخابرات مازندران به عنوان بروزرسانی نرم افزار و پایان عملیاتی شدن آن در روز دوشنبه ساعت 18 اعلام شده اما هنوز قطعی اینترنت این شرکت ادامه داشته و سامانه پاسخگویی 2020 در مازندران هم با صف انتظار طولانی مشتریان این شرکت را کلافه کرده است .

کاربران شمال نیوز با ارسال کامنت های متعدد از تداوم قطع اینترنت پرسرعتشان انتقاد داشته و خواستار رفع سریع و عذرخواهی رسمی مخابرات مازندران هستند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ali 29 مهر 1394
سلام/اطلاع رساني از طريق پيامك براي مشتركين هم مي تونست انجام بده همونطور كه بعلت بدهي10هزارتومني پيام اخطار قطع مي دن.مخابرات چي داره كه بخاد بهينه سازي بكنه.
وقتي در ابتداي كار مدیریت روابط با مشتریان را رعايت نمي كنن پاسخ افزايش تعداد مشتركين بي معناست
شمالی ! 29 مهر 1394
دور گرفتی شمال نیوزا
نسترا 29 مهر 1394
دست آقایون دردنکنه بااین بروزرسانی، مابروزرسانی نخواستیم.اینترنتووصل کنن بقیه کاراپیشکش
rad 29 مهر 1394
سلام
یکی پیداشد انتقاد کنه
یک ساله درخواست تلفن ثابت دادم (چمستان _عبدالده) می گن مشکل فنی داریم .
بعدش بمانه میگه اینترنت۳G و ۴G تبلیغ می کنه
یعنی بعد از ۳۷ سال انقلاب یه خط تلفن توی زمین صاف مشکل فنی داره بعد در خونه میاند میگن اگه ۲۰۰ زیر میزی بدی میشه
مشکل مردم و مسولان مشکل فرهنگی هست
ناشناس 29 مهر 1394
فقط های وب
نا شناس 29 مهر 1394
هنوز هم مشکل حل نشده
ساروی 29 مهر 1394
با تشکر از پی گیری های سایت شمال نیوز
اطلاعیه روابط عمومی مخابرات کذب محض است. از دیروز اینترنت بنده قطع شده است به پنل جدید که وارد می شوم پیغامی مبنی بر پایان یافتن شارژ دیده می شود در حالیکه تا قبل در مورد مشترکان پس پرداخت، شارژ ماهانه بطور اتوماتیک انجام می شد و هزینه مربوطه در قبض تلفن می آمد.
به مرکز دیتای مخابرات منطقه که رجوع کردم برای پرسنل هم جای تعجب بود و فقط گفتند که احتمالاً بعد از تعطیلات !!!!! این مشکل رفع می گردد.
مشتری بابل 29 مهر 1394
باسلام
آقای روابط عمومی شرکت مخابرات
قرارداد بستیم اینترنت پرسرعت 2مگ بامخابرات به زور 100کیلوبایت اونهم بادانلود منیجرسرعت دانلود میده با پشتیبان تماس میگیریم میگن سرعت بما ربطی نداره مگه دزدی دیگه چه جوریه فقط ادعا تاآسمان
پیمان 28 مهر 1394
چرا اقایون بجای ببخشید طلبکارن هنوز تا ساعت 14 چهارشنبه وصل نشده
امير 28 مهر 1394
اين آقايون ماشاا... در آسمون وريسمون کردن کم نمي آرن
ناشناس 28 مهر 1394
الان حدودیکماهه اینترنت مشکل داره هنوزم حل نشده
نقی 29 مهر 1394
مخابرات مازندران اول بیاد کارمندان را بروزرسانی کند بعد به فکر سیستم باشد
مهندس الکترونیک 30 مهر 1394
سلام اینترنت مخابرات استان مازندران هرچند قرار بود این اتفاق 48 ساعت به اتمام برسد اما از انتهای روز 22/7/94 یعنی تا امروز این قطعی کما کان بصورت نادر در نقاط مختلف استان دیده میشه اما این ریسک پذیری مدیرت مخابرات مازندران که ستودنیست ، باعث شده است که از این پس ضمن ارائه خدمات بهتر به مشترکین و پاسخگویی همزمان به خدمات و پشتیبانی مشترکین می شود . هرچند این مدیرکل جدید آقای مهندس موسوی این ریسگ و حمالات رسانه ها را بجان خرید ، اما مطمنا" در کل به نفع استان مازندران و مشترکین اینترنتی مخابرات استان گردیده است چرا که این خدمات یعنی دستگاه (CRM) را استانهای مانند تهران و گیلان و کرمانشاه و غیر دارند اما هیچ مدیری توان خرید این دستگاه را از پایتخت و جرات این جابجایی را نداشت و دود این خدمات ضعیف سالیان گذشته به چشم مشترکین مخابرات استان می رفت و بخاطر همین بود که هیچ کس حاضر نبود از مخابرات خدمات اینترنت را داشته باشد و ترجییا" به شاتل و غیر مراجعه می کردند و امید واریم که برخی از نیروهای فسیل شده در مخابرات خودشان را با این دستگاه بروز نمایند و از خدمات بی شماره این دستگاه برای مشترکین با حضور در کلاس های فنی به فرا گیری این علم جدید در مخابرات بکوشند و خود را آبدیت نمایند. با ارادت بسیار ..............
احمد 3 آبان 1394
متاسفانه رئيس اداره مخابرات نور خودش رو بسيار با سواد وتافته جدا بافته ميدونه و......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.